Βοήθεια, Ερωτήσεις
Πως ανοίγουμε ένα λογαριασμό?
Στην φόρμα εγγραφής συμπληρώνεις όνομα, διεύθυνση και email, και παραλαμβάνεις ένα email επιβεβαίωσης, στο οποίο πρέπει να κανεις click στο “Verify your email address” Αν δεν κάνεις επιβεβαίωση του email σου ΔΕΝ μπορείς να κάνεις είσοδο στον λογαριασμό σου. Με την είσοδο στον λογαριασμό πρέπει να επιλέξεις το πακέτο που επιθυμείς, και σύμφωνα με την επιλογή σου, έχεις δημιουργήσει όλα τα στοιχεία του λογαριασμού και μπορείς να κάνεις αμέσως τις εγγραφές.
Γιατί ενώ έχω κάνει εγγραφή, δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμό μου?
Πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου, από το email επιβεβαίωσης που έχεις λάβει κατά την εγγραφή σου. Αν δεν κάνεις ενεργοποίηση τότε ο λογαριασμός παραμένει ανενεργός και δεν λειτουργεί. Ακόμα και όταν προσπαθείς να κάνεις αποστολή για επανάκτηση του κωδικού, το σύστημα δεν βρίσκει το email σου. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε ότι κανένας δεν μπορεί να δημιουργήσει λογαριασμό με email άλλου.
Γιατί ενώ έχω κάνει όλα τα βήματα σωστά, δεν φαίνεται η καταχώρηση μου?
Όλες οι νέες καταχωρήσεις, βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής, μέχρι να γίνουν ενεργές από τους διαχειριστές του eGreece.gr, έτσι αποφεύγουμε τις μη επιθυμητές και κακόβουλες εγγραφές.
Γιατί όταν πάω να κάνω εγγραφή, δεν υπάρχει πρόσβαση στην σελίδα?
Γιατί βρίσκεσαι στο εξωτερικό. Κανείς εκτός Ελλάδας δεν μπορεί να κάνει εγγραφές, και στο κατάλογο επιχειρήσεων και στις μικρές αγγελίες. Εάν όμως έχεις κάνει εγγραφή στην Ελλάδα μπορείς να έχεις πρόσβασή στον λογαριασμό σου από όπου και αν βρίσκεσαι.
Πως μπορώ να διαγράψω μία καταχώριση, ή ακόμα να διαγράψω αυτή που έχω, και να φτιάξω μια άλλη?
Μέσα από τον λογαριασμό σου, έχεις την δυνατότητα από την λίστα των καταχωρίσεων σου, να τις διορθώσεις η να τις διαγράψεις. Δίνουμε την απόλυτη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να έχει πλήρη έλεγχο του λογαριασμού του.
Τι κάνουμε αν η κατηγορία ή η πόλη μας δεν υπάρχει στο σύστημα?
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει η κατηγορία, ή η περιοχή λειτουργίας, απλά επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλέφωνο ή email, για να την προσθέσουμε στο σύστημα.
Τι κάνουμε αν βρίσκουμε δυσκολία την διαδικασία ή καταχώρηση?
Μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο, για να την κάνουμε μαζί, και να σας δώσουμε οδηγίες όπου χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση οποιοδήποτε ζήτημα λύνεται.
Τι γίνεται όταν λήξει ο λογαριασμός μου?
Μπορείτε να ανανεώσετε την υπηρεσία σας όταν λήξει, σε όποιο πακέτο επιθυμείται, από τον λογαριασμό σας.
Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό μου?
Κάνετε αποστολή και ανάκτηση του κωδικού, ο οποίος σας έρχεται με email και σας δίνει οδηγίες.
Πώς γίνεται να βρίσκεται η καταχωρισή μου, πάντα στην κεντρική σελίδα, και να βγαίνει μπροστά στις αναζητήσεις?
Στις επιλογές - προτεινόμενες καταχωρίσεις βρίσκονται αυτόματα όλες η εγγραφές που έχουν το πακέτο Professional. Επίσεις όσοι διαθέτουν το συγκεκριμένο πακέτο βγαίνουν πάντα πρώτοι στις αναζητήσεις.
Γιατί το eGreece.gr δεν είναι σε 2 γλώσσες Ελληνικά - Αγγλικά όπως στη πρώτη έκδοση?
Γιατί όλοι οι browsers (φυλλομετρητές) κάνουν αυτόματη μετάφραση σε όποια γλώσσα ο χρήστης επιθυμεί. Άλλωστε υπήρχε θέμα με τη διγλωσσία, αφού η κάθε περιγραφή έπρεπε να γίνει από τον κάθε διαχειριστή σε 2 γλώσσες, που ήταν πρακτικά αδύνατον για τον απλό χρήστη.
Γιατί στα ωράρια λειτουργίας έχουμε ‘am – pm' αντί το Ελληνικό ‘π.μ. – μ.μ.’
Γιατί το eGreece.gr, παίρνει τις ώρες από τους Internet Time Servers, οι οποιοι αναγνωρίζουν μόνο την διεθνή ορολογία, και έτσι μόνο μπορούμε να δώσουμε την ακριβή ώρα, και να βλέπουμε ποιά επιχείρηση είναι τώρα ανοικτή η κλειστή.